Reactie plaatsen

Reacties

Kate Trilly
3 jaar geleden

Hi,

We'd like to introduce to you our explainer video service, which we feel can benefit your site padlet-contact.jouwweb.nl.

Check out some of our existing videos here:
ttps://www.youtube.com/watch?v=bWz-ELfJVEI
https://www.youtube.com/watch?v=Y46aNG-Y3rM
https://www.youtube.com/watch?v=hJCFX1AjHKk

All of our videos are in a similar animated format as the above examples, and we have voice over artists with US/UK/Australian/Canadian accents.
We can also produce voice overs in languages other than English.

They can show a solution to a problem or simply promote one of your products or services. They are concise, can be uploaded to video sites such as YouTube, and can be embedded into your website or featured on landing pages.

Our prices are as follows depending on video length:
Up to 1 minute = $259
1-2 minutes = $379
2-3 minutes = $489

*All prices above are in USD and include an engaging, captivating video with full script and voice-over.

If this is something you would like to discuss further, don't hesitate to reply.

Kind Regards,
Kate
ExplainerVideos4u.net

Heidi Reer
3 jaar geleden

Namens onze school https://broekhin.nl/ wil ik een uitgebreider padlet account aanschaffen, Ik zag dat ik dat alleen met een creditcard kon doen. Kan dit ook middels een factuur. En hoe kan ik dat regelen?

Scott G.
4 jaar geleden

Just wanted to ask if you would be interested in getting external help with graphic design? We do all design work like banners, advertisements, photo edits, logos, flyers, etc. for a fixed monthly fee.

We don't charge for each task. What kind of work do you need on a regular basis? Let me know and I'll share my portfolio with you.

Eugène
4 jaar geleden

Ik vraag een wachtwoord herstel aan maar de wachtwoord herstel e-mails komen niet aan. Mijn organisatie heeft hello@padlet.com gewhitelist en toch komen de wachtwoord herstel e-mails niet aan. Hoe kan ik mijn wachtwoord herstellen?

Wim Nijenhuis
4 jaar geleden

Ik probeer contact te krijgen via email voor het afsluiten van een verwerkersovereenkomst, maar ik heb tot op heden geen reactie gehad. Kunt u mij helpen?

Helewaut
4 jaar geleden

Beste,
Kan ik statistieken ivm onze betaalde schoolpadlet 'openvensters' te zien krijgen.
Graag hadden we info over het aantal keer dat er is gekeken naar deze padlet.

Klari Rorije
4 jaar geleden

Ik wil graag mijn Padlet abonnement opzeggen

Geke van Dijk
4 jaar geleden

Ik kan al dagen niet inloggen, ook na het aanvragen van een nieuw wachtwoord blijft ik de melding krijgen dat het wachtwoord onjuist is. iK HEB PADLET DAGELIJKS NODIG VOOR MIJN WERK, GRAAG ACTIE!

Aj
5 jaar geleden

Ik heb vier dagen geleden een bericht gestuurd en geen reactie gehad . Nu is het bedrag afgeschreven. Het account heb ik zojuist verwijderd maar daarmee niet opgezegd. Dit hele gedoe maakt mijn ervaring met Padlet negatief en zal het niemand aanraden. Kan iemand van Padlet contact opnemen want dit is absurd.

Asmae Jouaoui
5 jaar geleden

Hallo,

Ik wil mijn account graag opzeggen. Ik ben alleen mijn wachtwoord kwijt waardoor het me niet lukt mijn account te deactiveren. Graag hulp hierbij. Er wordt 16 december geld afgeschreven, maar daar heb ik voor mijn werk geen goedkeuring voor. Graag account stop zetten zsm. Hoor graag van u.

Julius (Padlet Support)
4 jaar geleden

U kan Padlet Staff contacten met deze mail: padlet.contact@gmail.com

Zij kunnen uw account abbo opzeggen, U kan ook Wachtwoord vergeten. Maar het zal denk ik lukken met de email.

Groet,
Julius

Joke Arts
5 jaar geleden

Mijn Padlet Pro staat op pauze. Hoe kan ik Padlet weer activeren? Alvast bedankt!

Julius (Padlet Support)
4 jaar geleden

Hoi, bedankt voor deze mail Joke Arts! Misschien is uw plan verlopen, of het is Premium, premium heeft pro stop gezet waarschijnlijk. We zullen er proberen er iets aan te doen.

Julius (Padlet Support)
4 jaar geleden

U heeft gelijk Joke! Het is nog steeds pro abbo. U kan padlet contacten door deze mail adress! padlet.contact@gmail.com

Marian Verberck
5 jaar geleden

Al maanden geleden per mail opgezegd en blijft van rekening gaan!!! Not amused!!!

Sofie
5 jaar geleden

Is het je uiteindelijk gelukt?
En zo ja, hoe?

Celina
5 jaar geleden

Goedemiddag,

Graag zou ik mijn mailadres willen wijzigen, is dit mogelijk? Ik ben van baan veranderd en heb dus ook een ander mailadres.
Ik hoor graag hoe ik dit moet aanpakken.

Hartelijke groet,

Celina van den Heuvel

Khadija
5 jaar geleden

Goeiedag,

Ik wil graag een zakelijke abonnement afleggen is dit mogelijk?

Met vriendelijke groet,
Khadija Attarrahi

Sofie Liesens
5 jaar geleden

Kan ik mijn emailadres veranderen in mijn profiel zonder dat ik mijn padlets kwijt geraak? Ik heb mijn werkemailadres ingegeven, maar wil dat van mij persoonlijk gebruiken in de toekomst?

kim van der endt
5 jaar geleden

Geachte heer/mevrouw,

Hoe kan ik padlet opzeggen.
Wachtwoord deed het niet, heb ik mij aangemeld, nu krijg ik antwoord in het Engels.

Met vriendelijke groet,

Kim

Julie Versteeg - Hoofd Padlet-contactservice
5 jaar geleden

Beste Kim,
Wanneer u zich aanmeldt bij onze website, zou u in de instellingen een knop kunnen vinden die ervoor zorgt dat uw account gedeactiveerd wordt.

Vriendelijke groeten,
Julie Versteeg - Hoofd Padlet-contactservice

Julie Versteeg - Hoofd Padlet-contactservice
5 jaar geleden

Beste Kim,
Deze link zou u misschien van pas kunnen komen.
https://padlet.com/support/account_delete

Vriendelijke groeten,
Julie Versteeg - Hoofd Padlet-contactservide

Cor Hermans
5 jaar geleden

We zijn aan het stoeien geweest met de FREE versie van padlet. Bij het aanmaken van het account is het al mis gegaan. Blijkbaar hadden we reeds een account en daarop werd er automatisch een suffix 1 account aangemaakt.
jettyhs@horizongrashoek.nl werd dus jettyhs1@horizongrashoek.nl

met dit tweede account is vervolgens een muur aangemaakt en verder.

Vraag nu hoe kom ik achter het wachtwoord van jettyhs1, hoe krijg ik dit account verwijderd, hoe krijg ik de muur verwijderd aangemaakt door jettyhs1

Julie Versteeg - Hoofd Padlet-contactservice
5 jaar geleden

Beste Cor,
Wanneer u het wachtwoord niet meer weet, kunt u een link aanvragen om uw wachtwoord te veranderen. Als dit niet werkt raden we u aan om het wachtwoord van uw email adres: jettyhs@horizongrashoek.nl
in te voeren bij uw 2e email adres:
jettyhs1@horizongrashoek.nl
Deze muur waar u het over hebt is een beveiliging in Padlet zelf, daar moet ik mijn meerderen over inlichten.

Ik hoop dat mijn collega's en ik u hiermee hebben kunnen helpen.
Vriendelijke groeten,
Julie Versteeg - Hoofd Padlet-contactservice

Julie Versteeg - Hoofd Padlet-contactservice
5 jaar geleden

Beste Cor,
Deze link zou u misschien van pas kunnen komen.
https://padlet.com/support/account_changepassword

Vriendelijke groeten,
Julie Versteeg - Hoofd Padlet-contactservice

Peter Verdoorn
5 jaar geleden

Goedemiddag,

Een van de scholen van onze organisatie zou Padlet in willen zetten, maar daarvoor is een verwerkersovereenkomst noodzakelijk. Kunt u mij die toesturen. U bent niet aangesloten bij de modelovereenkomst 3.0 van het Privacyconvenant. Kunt u mij, gezien de urgentie, spoedig een reactie geven?

Julie Versteeg - Hoofd Padlet-contactservice
5 jaar geleden

Beste Peter,
Ik ben helaas niet bevoegd om u deze verwerkersovereenkomst te sturen. Padlet is wel degelijk aangesloten bij de modelovereenkomst 3.0 van het Privacyconvenant. Wanneer u nog vragen hebt, stuur dan een email naar het volgende emailadres: padlet.contact@gmail.com

Vriendelijke groeten,
Julie Versteeg - Hoofd Padlet-contactservice.

22-5-2020